PUSAT RAWATAN ALTERNATIF

Kopi Radix...Mai Secawan. Begitulah bermulanya populariti jenama Radix di bumi Malaysia. Tetapi kini Radix bukan sekadar kopi. Pelbagai produk telah dikeluarkan menggunakan jenama Radix termasuk restoran HPA seperti Radix Fried Chicken (RFC). Radix adalah satu jenama. Syarikat yang mengusahakannya ialah HPA Industries Sdn Bhd. Syarikat ini diasaskan oleh Tuan Haji Ismail bin Haji Ahmad pada 15 Julai 1995 adalah merupakan sebuah syarikat tempatan dan 100% milik bumiputra Muslim. HPA sangat komited dalam mengeluarkan produk-produk Halal dipasaran demi memajukan lagi ekonomi Umat Islam.Kini Radix bukan sahaja terkenal di Malaysia ianya juga sudah mula terkenal di negara luar contohnya Saudi Arabia,Mesir,Jordan,Dubai, Brunei, Australia,Thailand,Vietnam,Kemboja dan Indonesia.

Wednesday, October 26, 2011

•❤•Testimoni Bekam•❤•





1-Admin : "Saya mengalami penyakit resdung yang agak kronik sehinggakan muka dan badan saya dipenuhi dengan jerawat. Tetapi sejak mengamalkan membuat rawatan bekam sunnah alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T. semua jerawat dan resdung hilang hanya tinggal bekas-bekas jerawat di muka. Saya sangat bersyukur. Setelah melihat perubahan pada diri saya ramai kawan-kawan yang kagum dan mula berminat untuk mendapatkan rawatan bekam. Kini, saya merupakan salah seorang dari perawat yang menjalankan rawatan bekam sunnah ini. Alhamdulillah."


2-Puan Ani : "Sudah 2 minggu saya tidak boleh tidur. Walau macam mana cara saya lakukan pada malam hari saya tetap tidak boleh tidur. Saya mencari-cari ubat untuk tidur dan pelbagai jenis ubat tidur saya ambil. Tapi, semuanya tidak menjadi sehinggalah ada seorang kenalan mengesyorkan saya membuat rawatan bekam. Pada mulanya saya agak ragu-ragu tetapi suami saya menasihatkan supaya saya mencuba. Saya sangat-sangat bersyukur setelah mendapat rawatan bekam dan mengambil herba yang disyorkan oleh Herbalis Azakiah saya boleh tidur seperti sedia kala. Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada herbalis Azakiah."


3-En. Mat : "Saya en. Mat. Saya mula mendapatkan rawatan bekam selepas saya terbaca di iklan bahawa bekam mampu menghilangkan sakit kepala. Saya mempunyai sakit kepala yang agak teruk. Selepas berbekam alhamdulillah sakit kepala saya sembuh dan saya mula mengesyorkan kepada kawan-kawan yang lain untuk mencuba sekiranya mereka mempunyai apa saja penyakit. Kepada anda yang belum cuba haruslah cuba."

No comments:

Post a Comment