PUSAT RAWATAN ALTERNATIF

Kopi Radix...Mai Secawan. Begitulah bermulanya populariti jenama Radix di bumi Malaysia. Tetapi kini Radix bukan sekadar kopi. Pelbagai produk telah dikeluarkan menggunakan jenama Radix termasuk restoran HPA seperti Radix Fried Chicken (RFC). Radix adalah satu jenama. Syarikat yang mengusahakannya ialah HPA Industries Sdn Bhd. Syarikat ini diasaskan oleh Tuan Haji Ismail bin Haji Ahmad pada 15 Julai 1995 adalah merupakan sebuah syarikat tempatan dan 100% milik bumiputra Muslim. HPA sangat komited dalam mengeluarkan produk-produk Halal dipasaran demi memajukan lagi ekonomi Umat Islam.Kini Radix bukan sahaja terkenal di Malaysia ianya juga sudah mula terkenal di negara luar contohnya Saudi Arabia,Mesir,Jordan,Dubai, Brunei, Australia,Thailand,Vietnam,Kemboja dan Indonesia.

Saturday, March 20, 2010

•❤•Petua Minggu Ini•❤•



Pada minggu ini kami akan kongsikan petua mengenai JERAWAT...! Bagi wanita ia adalah 1fenomena yang amat menggerunkan.Tidak kurangnya bagi lelaki.Kebiasaannya jika ada JERAWAT diri berasa tidak yakin untuk berhadapan dengan orang ramai dan rasa malu yang teramat.Jadi,mari kita lihat apa kaedah-kaedah untuk menghilangkannya secara efektif,cepat dan murah.



Langkah1: Basuh muka dengan air suam agar liang-liang roma terbuka.
Langkah2: Cuci muka menggunakan sabun SPIRUDETOX HPA di seluruh muka.Biarkan selama 5minit.Cucikan bersama span muka agar kotoran-kotoran yang terdapat di muka keluar.
Bilas dengan air suam.
Langkah3: Campurkan BEDAK DELIMA HPA bersama hampas TEH HERBA HPA dan jadikan sebagai masker.Biar sehingga 60minit.Kemudian bilas.
p/s: Amalkan minum Kordial Asiatica HPA pada setiap hari.

Semoga Berjaya...! InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment